Címkék

1986 (1) 1997 (1) 2001 (3) 2002 (2) 2003 (2) 2004 (5) 2005 (3) 2006 (5) 2007 (114) 2008 (89) 2009 (80) 2010 (8) 2011 (2) 2012 (1) a38 (1) athén (5) balaton (4) balatonfelvidék (1) bill (1) blackberry (2) bodies (1) borlai (1) borok (5) bosznia (1) brno (8) brüsszel (2) budapest bár (1) ceylon (5) checa (1) cipő (1) cseh tamás (1) dob (23) dobogókő (4) dubrovnik (3) ducati (1) dunakiliti (3) dunaújváros (1) esztergom (2) evolution (1) fagylalt (1) ferihegy (2) ferrari (1) film (10) firewater (2) flow (2) forma1 (5) frankfurt (1) frenk (1) futás (7) gasztro (18) globális felmelegedés (1) global warming (1) gödöllő (2) gps (3) grosglockner (24) hága (1) hamburg (2) hayden (2) heathrow (1) hellókarácsony (1) helyzet (246) hobo (4) hochkar (3) hs7 (1) hullák (1) hungaroring (12) húsvét (1) hyde park (1) irkafirka (2) jégeső (1) jónap (170) kacsasteak (1) kiállítás (2) kiscsillag (10) kispál (4) klip (1) koncert (50) kornati (1) krka (1) kuala lumpur (1) kutya (3) kutyavacsorája (5) lancer (1) lepencei (4) london (12) ludditák (3) macskafogó (1) maintenance (19) marlboro man (1) martinique (1) mátra (2) milano (3) mostar (1) motor (89) motorostúra (53) münchen (1) nagyharsány (1) night safari (1) normafa (1) nürburgring (1) oberwössen (1) orfű (3) örökre szívembe zártalak (1) pályanap (9) pannóniaring (1) péterfy bori (2) póka (1) prága (2) progress (16) puf (2) pvr (8) quimby (24) repülés (1) riccione (24) rolling (1) róma (1) rossi (3) rossznap (17) route66 (1) routedesgrandesalpes (20) sarajevo (1) snowboard (7) sport (10) srilanka (5) steinplatte (1) stoner (1) stones (1) sütőtök (1) sydney (1) szekszárd (1) sziámi (1) sziget (3) szingapúr (9) szófia (2) talma (7) tankcsapda (2) terminal5 (1) tracklog (2) ukrajna (1) üllői úti fuck (1) utazás (119) útvonal rögzítés (4) vad fruttik (1) várpalota (1) veszprém (2) vfr (29) vitorlázás (2) zadar (1) zene (62) Címkefelhő

Aki keres az talál

Ennyien vagyunk

who's online

Országok

2008.08.10. 23:30 divatmotoros

Hungaroring Vasárnap Esti Motorozás 2008.08.10.

A Forma-1 miatti kihagyás után pénteken volt először ismét pályanap a ringen, de hiába mentünk ki reggel, negyed kilenckor már minden hely elkelt a délelőtti menetekre. Délután nem értünk rá, így káromkodva hazakullogtunk. Tanulva az esetből ma a hatos kezdésre háromkor mentem ki a ringre, így is harmadik voltam, fél négyre befutott egy szlovák különítmény, és négytől már legalább harminc ember várakozott a ring bejáratánál. Be nem mehettünk, ugyanis ötig egy Ferraris tesztnapot tartottak.

Aztán ötkor beengedtek, ötödiknek regisztráltam, mert persze volt néhány élelmes "társ", aki semmivel sem törődve valahogy előttem ért az pulthoz...

Az iroda előtt úgy kígyózott a sor, mintha jegyre kenyeret osztottak volna, remélem megépül a MotoGP ring a Balatonnál és eloszlik kicsit a tömeg.

Miután minden formaságon túljutottam, elindultam egy kicsit bámészkodni a pakolászó Ferrarisok közé.

A Ferrari Challenge néhány résztvevője tesztelt a pályán, hihetetlenül gyönyörűek ezek a masinák.

A csehek elég komolyan vették a témát, a Forma-1-ben és a motoGP-ben látható, hátul emelőfalas kamionnal jöttek.

Kicsit közelebbről érdemes megnézni a hatalmas felnit teljesen kitöltő, brutális féktárcsát.

A sok versenygép között azért akadt egy magyar rendszámú utcai autó is.

Miután kinézelődtem magam, kipakoltuk a saját technikát is, előkerült a gumimelegítő, beugrott két sport csoki és az idei egyetlen Pannóniaringes menet után végre ismét irány a pálya!

Ezúttal a köridőmérés szándékosan elmaradt, igazából átmozgatásnak szántam a meneteket az augusztus 20-21-én esedékes Brno előtt, ami tavaly is nagyon jól sikerült.

Azt a taktikát követtük, hogy az első negyed óra őrületéből kimaradtunk, utána rövid depóban várakozás után felmehettünk. Nagyjából húsz perc után lejöttünk, majd tíz perc pihenő után még kétszer húsz percet motoroztunk.

A pályán elég sokan voltak, de ki lehetett fogni tiszta köröket is, és legalább rengeteget előztem is, mert sokan voltak a túra-csoportból. Jópáran engem is lenyomtak persze, de ezen egyáltalán nem voltam meglepve. Szerintem a personal best-től mesze jártam, de nem is reméltem sokkal jobbat. Végig nagyon élveztem, a legvége előtt nem sokkal előttem volt egy esés, sok roncsdarab volt a pályán. A sikán utáni jobbosban ketten összeakadhattak, de magát az esést nem láttam. Aztán egyszer nekem is megcsúszott egy kigyorsításnál a  motor hátulja, de az nem volt vészes. Egy másik helyzet annál inkább, egy sokkal lassabb srácot kerültem volna ki a Mansell előtti kanyarban balról, de időközben rájött, hogy merre van az ideális ív, és egy fél centit se hagyott a pálya széle meg saját maga között. Én már mellette voltam, de satufék után a rázókövön balettoztam egyet, aztán a Mansellig jobbról kikerültem. Végül is ő ment elöl, de a szeme sarkából igazán észrevehetett volna. Mindegy, nekem nem élet-halál kérdése egy előzés, úgyhogy elvettem a gázt, fékeztem, káromkodtam, becsokiztam, de nem estem el, és ez a lényeg.

Nagyon rendben volt ez a nap, egyetlen negatívum a sokkal enyhébben ugyan, de még mindig fennálló olajszivárgás. A saga folytatódik, de már nem sokáig. Valószínűleg egy adás-vétellel járok a végére, meglátjuk.

5 komment

Címkék: motor hungaroring 2008 helyzet jónap pályanap


A bejegyzés trackback címe:

https://divatmotoros.blog.hu/api/trackback/id/tr17609756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mcemru 2008.08.11. 06:26:28

hat az gaz lenne, ezek szerint vege a palya bubuzasnak teljesen a hgmcben, ugy tunik, pedig most jon a MotoGP palya csak erre gondoljatok!!!

divatmotoros · http://divatmotoros.blog.hu 2008.08.11. 07:42:47

Nem jól olvasol, adás-VÉTEL, nem eladás!! Miért lenne vége? Csak arról van szó, hogy azon a néhány napon, amikor kijutok a pályára, hibátlan technikával szeretnék menni. Ezért megszögeltetem ezt a motort és aztán ha minden jól alakul lecserélem valami újabbra. Vagy hozok e-bay-est, majd a pénzügyminiszter megmondja. :))

Siorac 2008.08.11. 08:02:43

Bíztam benne, hogy meggyógyul a technika, de úgy látszik mindenképp nyugdíjba akar vonulni.
Itt az ideje, hogy egy újabb Hnnndaaa slusszkulcsra szert tegyél, CBR izda! :)))

C16SE 2008.08.11. 09:16:45

DM!

Szívesen újra fényezem, hogy piacképesebb legyen. Szólj mikor és megcsinálom, le is csiszolom, ahol kell. Ezzel tartozom a szar lakkozás miatt.

divatmotoros · http://divatmotoros.blog.hu 2008.08.11. 18:13:05

UPDATE: szétborítottuk egy szerelővel a technikát elég alaposan, a gyanúsított egy olyan csavar, amit nem húztak eléggé meg a vezérműlánc-feszítő cseréjekor.
(Azt mondjuk nem tudom, hogy akkor minek cseréltünk deklit, de legalább nem az a ronda karcos van rajta.)
Ha Brnoban bizonyít, és nem szórja az olajat, akkor maradhat az istálló sztármotorja. Ha nem, akkor megy a piacra.

Cé, a fényezési ajánlatot köszi, de az nem azért olyan, mert rosszul festetted. Az volt a béna, aki csiszolta. De mivel az meg én voltam, így nincs kire haragudnom... :)
süti beállítások módosítása