Holmi havas hegyek hátráltattak, hétszer huszonnégy hour-ig hanyagoltam hangszerem, hiánya hihetetlenül hátravetett haladásomban.
Kérdés: mi a különbség a kétféle cintányér alatt szóló részekben azon kívül, hogy másik cintányért püfölök?
Megfejtés, ha nem hallanád (jelöld ki itt a folytatást): a pergődobra mért egyetlen ütés helyett laza kézzel húzva a dobverőt hosszabb, ropogó hangot kapunk, a dobbőrön többszörösen pattogó verővel. Na ezt gyakorlom mostanában erősen.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
rem 2010.03.06. 08:20:57
Antera 2010.03.13. 13:03:42
Már épp csak azt nem tudtam eldönteni, hogy a második cin alatti verzióban a lábaddal fogod a verőt és bokából, vagy a füled mögé dugva fejcsóválással hozod a dolgot, mert kicsit elbizonytalanodottnak és néha ritmusból kicsit kifigyelőnek tűnt a dolog. De ha ez már egy kifinomult ütőtekknics, az más! :-)))))))))))))
Jelszavunk továbbra is: Avanti Dilettanti!