Címkék

1986 (1) 1997 (1) 2001 (3) 2002 (2) 2003 (2) 2004 (5) 2005 (3) 2006 (5) 2007 (114) 2008 (89) 2009 (80) 2010 (8) 2011 (2) 2012 (1) a38 (1) athén (5) balaton (4) balatonfelvidék (1) bill (1) blackberry (2) bodies (1) borlai (1) borok (5) bosznia (1) brno (8) brüsszel (2) budapest bár (1) ceylon (5) checa (1) cipő (1) cseh tamás (1) dob (23) dobogókő (4) dubrovnik (3) ducati (1) dunakiliti (3) dunaújváros (1) esztergom (2) evolution (1) fagylalt (1) ferihegy (2) ferrari (1) film (10) firewater (2) flow (2) forma1 (5) frankfurt (1) frenk (1) futás (7) gasztro (18) globális felmelegedés (1) global warming (1) gödöllő (2) gps (3) grosglockner (24) hága (1) hamburg (2) hayden (2) heathrow (1) hellókarácsony (1) helyzet (246) hobo (4) hochkar (3) hs7 (1) hullák (1) hungaroring (12) húsvét (1) hyde park (1) irkafirka (2) jégeső (1) jónap (170) kacsasteak (1) kiállítás (2) kiscsillag (10) kispál (4) klip (1) koncert (50) kornati (1) krka (1) kuala lumpur (1) kutya (3) kutyavacsorája (5) lancer (1) lepencei (4) london (12) ludditák (3) macskafogó (1) maintenance (19) marlboro man (1) martinique (1) mátra (2) milano (3) mostar (1) motor (89) motorostúra (53) münchen (1) nagyharsány (1) night safari (1) normafa (1) nürburgring (1) oberwössen (1) orfű (3) örökre szívembe zártalak (1) pályanap (9) pannóniaring (1) péterfy bori (2) póka (1) prága (2) progress (16) puf (2) pvr (8) quimby (24) repülés (1) riccione (24) rolling (1) róma (1) rossi (3) rossznap (17) route66 (1) routedesgrandesalpes (20) sarajevo (1) snowboard (7) sport (10) srilanka (5) steinplatte (1) stoner (1) stones (1) sütőtök (1) sydney (1) szekszárd (1) sziámi (1) sziget (3) szingapúr (9) szófia (2) talma (7) tankcsapda (2) terminal5 (1) tracklog (2) ukrajna (1) üllői úti fuck (1) utazás (119) útvonal rögzítés (4) vad fruttik (1) várpalota (1) veszprém (2) vfr (29) vitorlázás (2) zadar (1) zene (62) Címkefelhő

Aki keres az talál

Ennyien vagyunk

who's online

Országok

2008.06.27. 23:40 divatmotoros

1. nap Budapest - Egerndach (Gasthof zum Ott)

Az idei túrára hat és felen kerekedtünk fel. A régi, összeszokott társaságból az SV650, a VFR800 és a Morini egy személlyel, a túra-R6 két és féllel indult, valamint újdonsült motoros ismerősként csatlakozott hozzánk egy BMW R1200, szintén egy személlyel. A kettőre megbeszélt indulást először miattunk fél háromra toltuk el, majd fél háromtól háromig vártunk a megbeszélt kút parkolójában. Kis telefonálgatás után abban maradtunk, hogy a csapat elindul, a BMW pedig majd utánunk ered, mert közbejött egy gyors elintéznivaló.

Alig jutottunk Bábolnáig, amikor csepegni kezdett az eső és a nyugati horizonton gomolygó iszonyatos fekete fellegek sem tűntek bíztatónak. Félre is álltunk a bábolnai benzinkúton, bevetettük a burleszk-szerű esőruhába öltözést, ami általában elűzi az esőt. Most is bejött, ugyan a határig szemerkélt néha, de utána végig esőmentesen haladtunk.

Megbeszéltük, hogy a határ magyar oldalán megállunk autópályamatricázni, persze a túra R6 nem tudta abszolválni a féktávot a lehajtónál, így ők a túloldali Shell kúton álltak meg. Ahol aztán a Yamaha be sem akart indulni, a gombnyomásra csak egy fura kattanás volt a reakció. A szakértők szerint valamelyik érzékelő pont a holtponton állt meg, így betoltuk a motort, ami az esőruhában felért egy szaunával.

Ettől kezdve aztán eseménytelenül faltuk a sztrádakilométereket. A második osztrák megállásnál a BMW is befogott minket, innen a teljes csapat együtt haladt.

Közben besötétedett, majd a Salzburg előtti százas tábláknál a negyedik villanásnál eszmélve kezdünk csak fékezni. Addigra tudatosult mindenkiben, hogy ez itt biza traffipax lehetett, csak későn mosolyogtunk.

A megfelelő lehajtót elsőre megtaláltuk, a faluba is begurultunk, aztán a szállás kis utcájába vezető tábla is segített, tíz után nem sokkal megérkeztünk Egerdachba.

A motoroknak saját garázs jutott, nekünk egy gyors vacsora, amiből a hideg sör volt a legjobb.

A húslevesbe májkrémes kenyereket áztattak és a tetejére pirított hagymát szórtak, ami inkább érdekes volt így egyben, mint finom. De azért elfogyott.

Táv: 635 km

Térképen:

Részletes térkép

Következő nap

Szólj hozzá!

Címkék: utazás 2008 motorostúra jónap routedesgrandesalpes

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.