Az idei túrára hat és felen kerekedtünk fel. A régi, összeszokott társaságból az SV650, a VFR800 és a Morini egy személlyel, a túra-R6 két és féllel indult, valamint újdonsült motoros ismerősként csatlakozott hozzánk egy BMW R1200, szintén egy személlyel. A kettőre megbeszélt indulást először miattunk fél háromra toltuk el, majd fél háromtól háromig vártunk a megbeszélt kút parkolójában. Kis telefonálgatás után abban maradtunk, hogy a csapat elindul, a BMW pedig majd utánunk ered, mert közbejött egy gyors elintéznivaló.
Alig jutottunk Bábolnáig, amikor csepegni kezdett az eső és a nyugati horizonton gomolygó iszonyatos fekete fellegek sem tűntek bíztatónak. Félre is álltunk a bábolnai benzinkúton, bevetettük a burleszk-szerű esőruhába öltözést, ami általában elűzi az esőt. Most is bejött, ugyan a határig szemerkélt néha, de utána végig esőmentesen haladtunk.
Megbeszéltük, hogy a határ magyar oldalán megállunk autópályamatricázni, persze a túra R6 nem tudta abszolválni a féktávot a lehajtónál, így ők a túloldali Shell kúton álltak meg. Ahol aztán a Yamaha be sem akart indulni, a gombnyomásra csak egy fura kattanás volt a reakció. A szakértők szerint valamelyik érzékelő pont a holtponton állt meg, így betoltuk a motort, ami az esőruhában felért egy szaunával.
Ettől kezdve aztán eseménytelenül faltuk a sztrádakilométereket. A második osztrák megállásnál a BMW is befogott minket, innen a teljes csapat együtt haladt.
Közben besötétedett, majd a Salzburg előtti százas tábláknál a negyedik villanásnál eszmélve kezdünk csak fékezni. Addigra tudatosult mindenkiben, hogy ez itt biza traffipax lehetett, csak későn mosolyogtunk.
A megfelelő lehajtót elsőre megtaláltuk, a faluba is begurultunk, aztán a szállás kis utcájába vezető tábla is segített, tíz után nem sokkal megérkeztünk Egerdachba.
A motoroknak saját garázs jutott, nekünk egy gyors vacsora, amiből a hideg sör volt a legjobb.
A húslevesbe májkrémes kenyereket áztattak és a tetejére pirított hagymát szórtak, ami inkább érdekes volt így egyben, mint finom. De azért elfogyott.
Táv: 635 km
Térképen:
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.