Címkék

1986 (1) 1997 (1) 2001 (3) 2002 (2) 2003 (2) 2004 (5) 2005 (3) 2006 (5) 2007 (114) 2008 (89) 2009 (80) 2010 (8) 2011 (2) 2012 (1) a38 (1) athén (5) balaton (4) balatonfelvidék (1) bill (1) blackberry (2) bodies (1) borlai (1) borok (5) bosznia (1) brno (8) brüsszel (2) budapest bár (1) ceylon (5) checa (1) cipő (1) cseh tamás (1) dob (23) dobogókő (4) dubrovnik (3) ducati (1) dunakiliti (3) dunaújváros (1) esztergom (2) evolution (1) fagylalt (1) ferihegy (2) ferrari (1) film (10) firewater (2) flow (2) forma1 (5) frankfurt (1) frenk (1) futás (7) gasztro (18) globális felmelegedés (1) global warming (1) gödöllő (2) gps (3) grosglockner (24) hága (1) hamburg (2) hayden (2) heathrow (1) hellókarácsony (1) helyzet (246) hobo (4) hochkar (3) hs7 (1) hullák (1) hungaroring (12) húsvét (1) hyde park (1) irkafirka (2) jégeső (1) jónap (170) kacsasteak (1) kiállítás (2) kiscsillag (10) kispál (4) klip (1) koncert (50) kornati (1) krka (1) kuala lumpur (1) kutya (3) kutyavacsorája (5) lancer (1) lepencei (4) london (12) ludditák (3) macskafogó (1) maintenance (19) marlboro man (1) martinique (1) mátra (2) milano (3) mostar (1) motor (89) motorostúra (53) münchen (1) nagyharsány (1) night safari (1) normafa (1) nürburgring (1) oberwössen (1) orfű (3) örökre szívembe zártalak (1) pályanap (9) pannóniaring (1) péterfy bori (2) póka (1) prága (2) progress (16) puf (2) pvr (8) quimby (24) repülés (1) riccione (24) rolling (1) róma (1) rossi (3) rossznap (17) route66 (1) routedesgrandesalpes (20) sarajevo (1) snowboard (7) sport (10) srilanka (5) steinplatte (1) stoner (1) stones (1) sütőtök (1) sydney (1) szekszárd (1) sziámi (1) sziget (3) szingapúr (9) szófia (2) talma (7) tankcsapda (2) terminal5 (1) tracklog (2) ukrajna (1) üllői úti fuck (1) utazás (119) útvonal rögzítés (4) vad fruttik (1) várpalota (1) veszprém (2) vfr (29) vitorlázás (2) zadar (1) zene (62) Címkefelhő

Aki keres az talál

Ennyien vagyunk

who's online

Országok

2008.03.30. 16:45 divatmotoros

MotoGP, motorozás, video, Red Lion

Bár a 125-ösök rajtja után nem úgy alakultak Talma dolgai, ahogy azt vártam, azért végignéztem a futamot és csak utána indultam el egy körre magam is. A szokásos Dobogókő-Esztergom-Lepencei út-Szentendre útvonalnál maradtam, viszont alaposan bekameráztam a sisakot és a motort. Az egyik elem csatlakozója sajnos az indulás után  hamarost megmihálylott, úgyhogy maradt a három kamera.

A tegnapi első motoros tesztkör tanulságai alapján amúgy sem nyomkodom a csatornaváltást menet közben, mert túlzottan elvonja a figyelmemet. Talán ha ki lenne vezetve egy kapcsolóval a kormányra, közvetlenül a hüvelykujjamhoz, akkor menne.

A nagyobb probléma az, hogy elemekkel üzemeltetve a kamerákat pár perc után - a snowboardos tesztekhez hasonlóan - becsíkosodik a kép. Akkor még arra gondoltam, hogy a hideg miatt lehet, de most már úgy tűnik, hogy inkább a tápfeszültség változása okozza. Itthon 220-ról működtetve a kamerákat nem jelentkezik a hibajelenség, a kis trafó 8V-ot ad, azzal gond nélkül megy hosszabb ideig is. Azért egy tesztvideót összefaragtam a nyersanyagokból, de lesz ez még jobb is.

 

 

Esztergomban aztán fékezés nélkül zúgtam el a baráti motoros társaság néhány illusztris tagja mellett, de nem voltam biztos benne, hogy ők azok, így ezúttal a találkozás elmaradt.

Ezek után inkább a kanyarokra figyelve szépen eljutottam a lepencei út elejére. A motoGP futam rajtjára innen hazáig viszont már esélytelen lettem volna. Ebéd sem volt otthon úgyhogy Szentendrén kérdezősködni kezdtem, hogy van-e olyan söröző vagy étterem a környéken, ahol van TV is. Az első két étteremben csak furán néztek rám, viszont harmadikra sikerrel jártam. Így a Red Lion pubban nézhettem meg a a nagyok futamát és jól is laktam közben. A mustáros baconnal töltött csirkemell fejedelmi volt, ahogy a motorverseny is. Volt egy-két félelmetes jelenetük, hihetetlen, hogy mennyire a saját és gépeik határán motoroznak.

2 komment

Címkék: motor gasztro 2008 esztergom vfr jónap talma dobogókő lepencei


A bejegyzés trackback címe:

https://divatmotoros.blog.hu/api/trackback/id/tr63403336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BB 2008.03.31. 13:36:18

biztos a táp ? aksiról nem tudod megtáplálni vagy akkor végleg szétdurran akkora ott az ingadozás (féklámpád!).
lehet inkább hogy a túl gyorsan változó információtól behal a törörítő algoritmus.

Divatmotoros · http://divatmotoros.blog.hu 2008.03.31. 15:46:21

A trafójáról táplálva a kamerákat nem jelentkezik semmi hasonló, mondjuk a szobában maximum én rohangálok, a motorozás közben százszor gyorsabban változik a kép (igen, még az én nagypapás tempómnál is...:), úgyhogy lehet az algoritmus is. Viszont csak két kamera csinálta a négyből és azok sem egyszerre, úgyhogy inkább mégis a tápra szavaznék.
süti beállítások módosítása