Címkék

1986 (1) 1997 (1) 2001 (3) 2002 (2) 2003 (2) 2004 (5) 2005 (3) 2006 (5) 2007 (114) 2008 (89) 2009 (80) 2010 (8) 2011 (2) 2012 (1) a38 (1) athén (5) balaton (4) balatonfelvidék (1) bill (1) blackberry (2) bodies (1) borlai (1) borok (5) bosznia (1) brno (8) brüsszel (2) budapest bár (1) ceylon (5) checa (1) cipő (1) cseh tamás (1) dob (23) dobogókő (4) dubrovnik (3) ducati (1) dunakiliti (3) dunaújváros (1) esztergom (2) evolution (1) fagylalt (1) ferihegy (2) ferrari (1) film (10) firewater (2) flow (2) forma1 (5) frankfurt (1) frenk (1) futás (7) gasztro (18) globális felmelegedés (1) global warming (1) gödöllő (2) gps (3) grosglockner (24) hága (1) hamburg (2) hayden (2) heathrow (1) hellókarácsony (1) helyzet (246) hobo (4) hochkar (3) hs7 (1) hullák (1) hungaroring (12) húsvét (1) hyde park (1) irkafirka (2) jégeső (1) jónap (170) kacsasteak (1) kiállítás (2) kiscsillag (10) kispál (4) klip (1) koncert (50) kornati (1) krka (1) kuala lumpur (1) kutya (3) kutyavacsorája (5) lancer (1) lepencei (4) london (12) ludditák (3) macskafogó (1) maintenance (19) marlboro man (1) martinique (1) mátra (2) milano (3) mostar (1) motor (89) motorostúra (53) münchen (1) nagyharsány (1) night safari (1) normafa (1) nürburgring (1) oberwössen (1) orfű (3) örökre szívembe zártalak (1) pályanap (9) pannóniaring (1) péterfy bori (2) póka (1) prága (2) progress (16) puf (2) pvr (8) quimby (24) repülés (1) riccione (24) rolling (1) róma (1) rossi (3) rossznap (17) route66 (1) routedesgrandesalpes (20) sarajevo (1) snowboard (7) sport (10) srilanka (5) steinplatte (1) stoner (1) stones (1) sütőtök (1) sydney (1) szekszárd (1) sziámi (1) sziget (3) szingapúr (9) szófia (2) talma (7) tankcsapda (2) terminal5 (1) tracklog (2) ukrajna (1) üllői úti fuck (1) utazás (119) útvonal rögzítés (4) vad fruttik (1) várpalota (1) veszprém (2) vfr (29) vitorlázás (2) zadar (1) zene (62) Címkefelhő

Aki keres az talál

Ennyien vagyunk

who's online

Országok

2009.03.23. 21:30 divatmotoros

Óriás után Kispál, na meg a borz és ManökkenProlEtarZ

Pénteken a múltkori Kiscsillag után természetesen a Kispálon is megjelentünk nézőként, legalább összehasonlíthattam a kettőt. Meg persze előttük meghallgathattam az Óriás zenekart, akinek a dobosa ismerős lehet a Quimbyből. Nekem ez a formáció is tetszett, a lemezüknek pedig olyan profi a csomagolása, amit egy-egy ötezres korong is megirigyelhetne. Ennél jóval szolidabb összegért elvihető, nekem már van is egy otthon. Úgyis jól jön egy óriás a mai világban...

Utánuk a Kispál is jó volt, bár a Kiscsillag nekem jobban tetszett. Ennek is és annak is más a hangulata, nekem a Kispál kicsit időutazás vagy 15 évvel visszafelé, amiben csak az akkorinál újabb számok zavarnak kicsit. Azokat nem ismerem annyira jól, és még párszor újra kell hallgatnom ahhoz, hogy viszonyulni tudjak hozzájuk. A Kiscsillag két lemezes múltját viszont hamar magamévá tettem, így azt a koncertet kicsit jobban élveztem. Persze ezt is kár lett volna kihagyni, de. Nagy üdvrivalgás fogadta a távozó miniszterelnöknek ajánlott számot, egyéb politizálás nem volt.

Aztán slusszpoénként a furcsa nevű és hosszú lábú ManökkenProlEtarZ akart elvarázsolni, de ez csak rövid ideig sikerült nekik, aztán egy-két szám után hazamentünk. Valahogy nekem nem illettek bele ebbe az estébe, lehet, hogy egy fesztiválon, plusz két sörrel nagyon élveztem volna, így most ennyi maradt meg belőlük. A képeket azért érdemes megnézni, maradandó élményt okoz az image-ük...

 

3 komment

Címkék: zene koncert 2009 helyzet jónap


A bejegyzés trackback címe:

https://divatmotoros.blog.hu/api/trackback/id/tr461021160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gertrud 2009.03.24. 17:41:40

Uram Atyám, hogy lehet magassarkúban gitározni..????

Kispálon én is ott voltam...
de rá kellett jönnöm ott az első sorban, hogy jobban fekszenek nekem a csendesülősök... :) hiába..

(kiscsillagon még nem volt szerencsém megjelenni...sajnos....)

ezt a manökenes dolgot már nem vártuk meg, de akkor lehet nem is baj...

az óriás viszont nekem is nagyon tetszett... most láttam először, de jók voltak.. :)

divatmotoros · http://divatmotoros.blog.hu 2009.03.25. 11:26:38

@Hell-ga: be kell vallanom férfiasan, hogy a Kispálon csak a 8-10. sorba merészkedtem, így is kilöktek egy fél sört a kezemből, a másik felét pedig kis híján ráöntöttem a körülöttem totál szétcsúszva tántorgó csapatra, akikkel némi verbális intervenció után sikerült annyiban megegyezni, hogy nem rajtam fognak ugrálni. A 30 másodperces "vitában" két legszánalmasabb érvet is tőlük hallottam: "1. ugyanannyit fizettek a belépőért, mint én, 2. a legszétcsúszottabb csaj az egyik pasi lánya, úgyhogy csak ne lökdössem őket, mert majd megtudom én is, ha lesz lányom."
Aztán két emberrel arrébb állva hagytam, hogy másokat lökdössenek folyamatosan. :)

gertrud 2009.03.26. 22:22:35

@divatmotoros: na igen, ilyen érvek előtt én is meghajoltam volna :)
Megúsztam annyival, hogy egy szemlátomást kiskorú ifjonc, szó nélkül beleivott a colamba.... és ezt jópofának találta... én nem annyira :(
minden esetre a barátaim mind kimentek szélre, mert iszonyú volt a lökdösődés...
hát... így megy ez...
legközelebb én is hátul maradok, hagyom kibontakozni az ifjúságot....
pl. holnap gödöllőn :)
süti beállítások módosítása