Címkék

1986 (1) 1997 (1) 2001 (3) 2002 (2) 2003 (2) 2004 (5) 2005 (3) 2006 (5) 2007 (114) 2008 (89) 2009 (80) 2010 (8) 2011 (2) 2012 (1) a38 (1) athén (5) balaton (4) balatonfelvidék (1) bill (1) blackberry (2) bodies (1) borlai (1) borok (5) bosznia (1) brno (8) brüsszel (2) budapest bár (1) ceylon (5) checa (1) cipő (1) cseh tamás (1) dob (23) dobogókő (4) dubrovnik (3) ducati (1) dunakiliti (3) dunaújváros (1) esztergom (2) evolution (1) fagylalt (1) ferihegy (2) ferrari (1) film (10) firewater (2) flow (2) forma1 (5) frankfurt (1) frenk (1) futás (7) gasztro (18) globális felmelegedés (1) global warming (1) gödöllő (2) gps (3) grosglockner (24) hága (1) hamburg (2) hayden (2) heathrow (1) hellókarácsony (1) helyzet (246) hobo (4) hochkar (3) hs7 (1) hullák (1) hungaroring (12) húsvét (1) hyde park (1) irkafirka (2) jégeső (1) jónap (170) kacsasteak (1) kiállítás (2) kiscsillag (10) kispál (4) klip (1) koncert (50) kornati (1) krka (1) kuala lumpur (1) kutya (3) kutyavacsorája (5) lancer (1) lepencei (4) london (12) ludditák (3) macskafogó (1) maintenance (19) marlboro man (1) martinique (1) mátra (2) milano (3) mostar (1) motor (89) motorostúra (53) münchen (1) nagyharsány (1) night safari (1) normafa (1) nürburgring (1) oberwössen (1) orfű (3) örökre szívembe zártalak (1) pályanap (9) pannóniaring (1) péterfy bori (2) póka (1) prága (2) progress (16) puf (2) pvr (8) quimby (24) repülés (1) riccione (24) rolling (1) róma (1) rossi (3) rossznap (17) route66 (1) routedesgrandesalpes (20) sarajevo (1) snowboard (7) sport (10) srilanka (5) steinplatte (1) stoner (1) stones (1) sütőtök (1) sydney (1) szekszárd (1) sziámi (1) sziget (3) szingapúr (9) szófia (2) talma (7) tankcsapda (2) terminal5 (1) tracklog (2) ukrajna (1) üllői úti fuck (1) utazás (119) útvonal rögzítés (4) vad fruttik (1) várpalota (1) veszprém (2) vfr (29) vitorlázás (2) zadar (1) zene (62) Címkefelhő

Aki keres az talál

Ennyien vagyunk

who's online

Országok

2008.06.11. 21:08 divatmotoros

Szanatóriumban könnyű dolgozni

Majdnem egy órára a hamburgi reptértől egy erdő közepén áll a ház, ahol hétfő óta dolgozom, elvégre semmi mást nem tudok csinálni itt. Először is eltaxiztam a kikötő mellett, ahol sűrű, tömött sorokban állnak a hatalmas konténerrakodó daruk és a teherhajók. Nagyon kicsinek éreztem magam mellettük.

Aztán némi földutas szürnyülködés után (a német taxis életében nem ment ilyen rossz úton, szerintem Budapesten háromszáz méter után harakirit követne el) megérkeztem az irodába, ami inkább egy szanatóriumra hasonlít, mint bármi másra. Persze a feladatnak tökéletesen megfelel, amíg meg nem egyezünk a tárgyalóféllel, senki sem megy haza, és nem is tudunk nagyon mást csinálni az egyezkedésen kívül.

A házban van két nagyobb helyiség (meeting room) és vagy 20 egyágyas picike szoba, általában bennlakásos tanfolyamokra használják, most is van egy csoport rajtunk kívül. A szoba a belső kis szökőkútra néz, a kis hátsó pavilonban három csocsó asztal áll.

Reggel-délben-este bőségesen etetnek, van egy pár kölcsönvehető bicikli és 15 perc sétára van egy igazi észak-német falu, néhány étteremmel, Rathaussal és templommal.

Egyik este elgurultunk ide, csak azért, hogy életem első (ötperces) kabriós élményén is túleshessek végre. A német kolléga öregecske gépének hátsó ülésen kuporogva nem szereztem maradandó élményeket, mert a huzattól semmit sem hallottam és a könnytől alig láttam, de elöl biztos más a helyzet, mert a sofőr és a jobb1 utasa nevetgélve beszélgettek.

A remek olasz vacsora (igen, egy szemre párszáz lelkes falu főterén eredeti német, olasz és még egy akármilyen étterem is működik, amibe betértünk, ott olaszul beszélő, de németforma nénik viszik a boltot és első osztályú vacsorát kaptunk) után hazafelé már kicsit sétáltam inkább, legalább nyugodtan telefonáltam haza (mint E.T.) és közben a feljövő holdat is megcsodáltam.

A házban a tanfolyamon senyvedő németek persze összehozták a foci EB-t egy kivetítőn, úgyhogy a lényegi eseményekről senki sem marad le.

Bele is halnának, szerintem a holnap 6-kor kezdődő német meccs miatt komoly engedményeket harcolok majd ki délután négy és fél hat között. Utána már úgyis a meccs lesz a prioritásuk.

Szólj hozzá!

Címkék: utazás hamburg 2008 helyzet

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.