Címkék

1986 (1) 1997 (1) 2001 (3) 2002 (2) 2003 (2) 2004 (5) 2005 (3) 2006 (5) 2007 (114) 2008 (89) 2009 (80) 2010 (8) 2011 (2) 2012 (1) a38 (1) athén (5) balaton (4) balatonfelvidék (1) bill (1) blackberry (2) bodies (1) borlai (1) borok (5) bosznia (1) brno (8) brüsszel (2) budapest bár (1) ceylon (5) checa (1) cipő (1) cseh tamás (1) dob (23) dobogókő (4) dubrovnik (3) ducati (1) dunakiliti (3) dunaújváros (1) esztergom (2) evolution (1) fagylalt (1) ferihegy (2) ferrari (1) film (10) firewater (2) flow (2) forma1 (5) frankfurt (1) frenk (1) futás (7) gasztro (18) globális felmelegedés (1) global warming (1) gödöllő (2) gps (3) grosglockner (24) hága (1) hamburg (2) hayden (2) heathrow (1) hellókarácsony (1) helyzet (246) hobo (4) hochkar (3) hs7 (1) hullák (1) hungaroring (12) húsvét (1) hyde park (1) irkafirka (2) jégeső (1) jónap (170) kacsasteak (1) kiállítás (2) kiscsillag (10) kispál (4) klip (1) koncert (50) kornati (1) krka (1) kuala lumpur (1) kutya (3) kutyavacsorája (5) lancer (1) lepencei (4) london (12) ludditák (3) macskafogó (1) maintenance (19) marlboro man (1) martinique (1) mátra (2) milano (3) mostar (1) motor (89) motorostúra (53) münchen (1) nagyharsány (1) night safari (1) normafa (1) nürburgring (1) oberwössen (1) orfű (3) örökre szívembe zártalak (1) pályanap (9) pannóniaring (1) péterfy bori (2) póka (1) prága (2) progress (16) puf (2) pvr (8) quimby (24) repülés (1) riccione (24) rolling (1) róma (1) rossi (3) rossznap (17) route66 (1) routedesgrandesalpes (20) sarajevo (1) snowboard (7) sport (10) srilanka (5) steinplatte (1) stoner (1) stones (1) sütőtök (1) sydney (1) szekszárd (1) sziámi (1) sziget (3) szingapúr (9) szófia (2) talma (7) tankcsapda (2) terminal5 (1) tracklog (2) ukrajna (1) üllői úti fuck (1) utazás (119) útvonal rögzítés (4) vad fruttik (1) várpalota (1) veszprém (2) vfr (29) vitorlázás (2) zadar (1) zene (62) Címkefelhő

Aki keres az talál

Ennyien vagyunk

who's online

Országok

2007.08.05. 09:07 divatmotoros

Forma 1 Magyar Nagydíj - szombat

A Forma 1 tévéközvetítés a lehető legjobb aláfestés egy délutáni alváshoz. Na jó, talán a gorillák a NatGeo-n még jobbak, de a második helyezett nálam biztosan a Forma-1. Élőben viszont nagyon más. Érdekes. Izgalmas. Baromi hangos és hihetetlenül gyors. Lúdbőrözött tőle a hátam. Szombaton ugyanis bőven volt részem benne, a Ferrari paddockban tölthettem egy csodás napot.

Hosszú beszámoló következik, sok képpel és kevés szöveggel.

Érkezésünkkor éppen a "Historic Formula One" második időmérője zajlott.

Aztán elkezdődött az első boxutca látogatás. Háromnegyed óra alatt sikerült végigsétálni a boxutcán, a Ferrari boxába be is mehettünk. Elmerültünk a technikai részletekben, a csapat szerelői (az éppen aktuális kémbotrány és a többször körbehordott tiltó táblák ellenére) megadóan tűrték az amatőr fotósokat.

A vezérlőmonitorokra minden csapat gondosan kitett egy csomó semleges képernyőt.

A séta végén a boxon keresztül vittek át a csapat kamionjaihoz.

A motoros napokról jól ismert parkolóban hihetetlen méretű paloták épültek.

Gumimennyiségben a mi motoros napjainkon megszokottnál icipicit komolyabb technikával készültek, egyszerre minden gumit melegen tartottak egész nap.

A szabadedzés alatt ugyan a Super Agurik és és a Spykerek köröztek legtöbbet a pályán,

de azért sikerült más autókat is lefényképezni.

 

Az persze nem lehet kérdés, hogy melyik volt a legszebb autó.

A kerékcserét a Ferrarisok folyamatosan gyakorolták, legalább tízszer megcsinálták. Minden mért kör után beálltak és megcsinálták a cserét, a szabad jelzés után

a kocsi el is indult, de rögtön meg is állt. Innen atán visszatolták a beállítások módosítására,

majd kezdődött minden előről.A következő betétszám a Porsche Supercup volt, az F1-es gépekhez képest szinte álltak a fiúk a pályán és a hangjuk is szánalmas volt. Még így is borsódzott tőle a hátamon a bőr.

A paddock körülményekről csak annyit, hogy a Ferrari Paddock az épület legfelső szintjén, közvetlenül a Ferrari box felett van. Az ellátásra nem lehetett panasz, a francia borok és a báránysült mellett leginkább a mini interaktív tévék tetszettek. A kis kijelzőn választani lehetett a tévéadás és a részletes eredménylista többféle verziója között, ami sokat segített a köridők és az események nyomon követésében.

A második boxutca látogatás alatt további részletekkel lettünk gazdagabbak, már nagyon közel volt az időmérő, mindenki arra koncentrált.

Elindultak a versenyzők is, először Alonso:

Aztán jött Hamilton,

majd Massa is feltűnt,

végül Jean Todt is elfoglalta a helyét.

 

Az időmérő alatt már teljes menetfelszerelében dolgozott minden csapat, volt néhány érdekes figura.

Az időmérő alatt gyakorolták a tankolást is.

Az időmérő végén aztán Alonso ünnepelte - vitatható körülmények között megszerzett - pole pozícióját.

Hamilton csalódottan és sietősen vonult vissza, gondolom lesz miről beszélgetniük Alonsoval.

A Paddockba ma Raikkönnen jött fel pár percre, három mondatban értékelte az eseményeket, kihúzta a tombola nyerteseit majd elviharzott.

Záróprogramként még lefutott a GP2 első versenye, ezek az autók az F1 kisöccsei. Látszott is a pilótákon, hogy tanulóvezetők, a kuplung kezelését a legtöbbnek még gyakorolnia kéne...

 

2 komment

Címkék: hungaroring 2007 forma1 helyzet jónap


A bejegyzés trackback címe:

https://divatmotoros.blog.hu/api/trackback/id/tr10132568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

divatmotoros · http://divatmotoros.blog.hu 2007.08.05. 10:23:56

Alonsót végül hátrább tették Hamilton feltartása miatt, így a hatodik helyről indulhat csak...
www.index.hu/sport/forma1/alonso070804/

Simigeri 2007.08.14. 17:14:44

Ha nem is egészen ugyan ezt, de valami hasonló feelinget szerettem volna én is pár pillanatra beszippantani :-)
Majd jövőre, jeggyel :-D
süti beállítások módosítása