Van már hordozható gps és a videorögzítéshez is egy kütyü. A blackberry pedig - a sokkal optimistább katalógusadatokkal szemben - simán lemerül egy nap alatt. Na meg ki tudja, hogy mikor alakítom át az egyik dobozt a VFR-en mobilhűtővé? Végülis egy túramotor sem az igazi 12V-os aljat(ok) nélkül, tehát nekivágtam, hogy kiépítsem a vifferen.
Már korábban megvettem a csatlakozót, a vezetékeket, a biztosítékot és kinéztem a kormány bal oldalán lévő fekete műanyag panelt. Ott pont elférne az aljzat és mivel a kütyügyűjteményt úgyis a tanktáskában hordom majd, ideális is lenne ott a csatlakozó.
A kisebb méretű, 12-24 V-os (valamint BMW-standardként is emlegetett) csatlakozót választottam, vízálló, kupakos kivitelben.
Így néz ki zárva:
Így pedig nyitva:
A lengőmadzag végén pedig egy dupla(!) szivargyújtó-aljzat és egy USB port(!) helyezkedik el. Ezzel a GPS-nek és a Blackberrynek egyszerre tudok tápellátást adni, és még marad is egy szabad szivargyújtó-aljzat. Ha esetleg rá akarnék gyújtani egy szivarra nagy elégedettségemben... :)
A kormány teljesen elfordított állapotában is tökéletesen elfér, ami nem hátrány a bal kanyar esetén.
A kis kamerák tápja egy univerzális 12V-9V trafóról megy, annak pedig az ülés alatt kerekedett egy újabb 12V-os dugalj. Az ELMÜ elosztóközpontja ehhez képest kismiska, most már csak a kamerák rögzítési pontját kell kigondolnom és indulhatunk a túrára.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
everbay 2010.02.28. 10:42:03