Címkék

1986 (1) 1997 (1) 2001 (3) 2002 (2) 2003 (2) 2004 (5) 2005 (3) 2006 (5) 2007 (114) 2008 (89) 2009 (80) 2010 (8) 2011 (2) 2012 (1) a38 (1) athén (5) balaton (4) balatonfelvidék (1) bill (1) blackberry (2) bodies (1) borlai (1) borok (5) bosznia (1) brno (8) brüsszel (2) budapest bár (1) ceylon (5) checa (1) cipő (1) cseh tamás (1) dob (23) dobogókő (4) dubrovnik (3) ducati (1) dunakiliti (3) dunaújváros (1) esztergom (2) evolution (1) fagylalt (1) ferihegy (2) ferrari (1) film (10) firewater (2) flow (2) forma1 (5) frankfurt (1) frenk (1) futás (7) gasztro (18) globális felmelegedés (1) global warming (1) gödöllő (2) gps (3) grosglockner (24) hága (1) hamburg (2) hayden (2) heathrow (1) hellókarácsony (1) helyzet (246) hobo (4) hochkar (3) hs7 (1) hullák (1) hungaroring (12) húsvét (1) hyde park (1) irkafirka (2) jégeső (1) jónap (170) kacsasteak (1) kiállítás (2) kiscsillag (10) kispál (4) klip (1) koncert (50) kornati (1) krka (1) kuala lumpur (1) kutya (3) kutyavacsorája (5) lancer (1) lepencei (4) london (12) ludditák (3) macskafogó (1) maintenance (19) marlboro man (1) martinique (1) mátra (2) milano (3) mostar (1) motor (89) motorostúra (53) münchen (1) nagyharsány (1) night safari (1) normafa (1) nürburgring (1) oberwössen (1) orfű (3) örökre szívembe zártalak (1) pályanap (9) pannóniaring (1) péterfy bori (2) póka (1) prága (2) progress (16) puf (2) pvr (8) quimby (24) repülés (1) riccione (24) rolling (1) róma (1) rossi (3) rossznap (17) route66 (1) routedesgrandesalpes (20) sarajevo (1) snowboard (7) sport (10) srilanka (5) steinplatte (1) stoner (1) stones (1) sütőtök (1) sydney (1) szekszárd (1) sziámi (1) sziget (3) szingapúr (9) szófia (2) talma (7) tankcsapda (2) terminal5 (1) tracklog (2) ukrajna (1) üllői úti fuck (1) utazás (119) útvonal rögzítés (4) vad fruttik (1) várpalota (1) veszprém (2) vfr (29) vitorlázás (2) zadar (1) zene (62) Címkefelhő

Aki keres az talál

Ennyien vagyunk

who's online

Országok

2009.06.28. 01:11 divatmotoros

A földönkívüliek léteznek és találkoztam is velük

Erre döbbentem rá ma éjjel, Székesfehérvártól nem messze. Történt ugyanis, hogy a napok óta tartó esőzést megunva kora délután motorkerékpárom nyergébe pattantam, hogy a gyorsulás-lassulás-kanyarodás fizikai hatásait élvezve görbítsem mosolyra a számat. A szokásos kanyargós kerülőutakon érkeztem Székesfehérvárra, aztán Szekszárd felé haladtam tovább. Nem sokkal később megtörtént az UFÓ-észlelés, mert olyan energiákat és jelenségeket, amiket tapasztaltam, földi halandók nem tudnak létrehozni.

Hirtelen ugyanis hihetetlen hang- és fényorgia közepén találtam magam, és éreztem, hogy nem vagyok egyedül. Körülöttem jópáran voltak az út mellett, szerencsére az embereket és a fényeket észlelve időben lassítottam, leszálltam a motorról, és biztonságba helyeztem egy fa alatt. Aztán szinte megállt az idő, órákon keresztül csak ütemes zajt hallottam, villogtak a fények körülöttem, és egy pontra meredten bámultam, miközben óriási energia áramlott felém egy kis emelvényről. Azon lehettek a földönkívüliek, de nem minden emlékem kristálytiszta. Csurom vizes lettem, mert vagy az UFÓ-k, vagy csak a hatásukra eleredő eső, de valami eláztatott.

Akkora sokkot kaptam, hogy miután kialudtak a fények, és megszűnt a zaj is, kicsit kábultan vigyorogva ténferegtem a vizes füvön. Aztán mivel minden kezdett kiürülni körülöttem, és rettenetesen fázni kezdtem, úgy gondoltam, hogy legjobb lesz, ha hazamegyek. Felültem a motorra, de be sem kellett indítanom, olyan energiabombát kaptam, hogy pusztán a lábam erejével 160 km/h sebességre gyorsult a gép alattam. A fékeket folyamatosan húznom kellett, pedig nem is járt a motor, különben talán kétszáz fölé is felgyorsultam volna.

Aztán ahogy távolodtam a helyszíntől, úgy csillapodott bennem fokozatosan a dübörgés, Budapesttől nem messze be is kellett indítanom a motort, hogy tovább tudjak haladni. Gond nélkül érkeztem meg otthonomba, az egész hazaútból alig emlékszem valamire, csak a hihetetlen erős energiahullám és a kellemes érzés, vigyorgás emléke maradt meg bennem. Biztos, hogy valami földönkívüli machináció áldozata lettem, remélem nem petéztek a hasamba, hogy úgy keltsem ki az utódaikat.

Ui. földhözragadtabb megfigyelők szerint csupán annyi történt, hogy az Aba napok keretein belül a Kiscsillag és a Quimby nevezetű humanoidokból álló tánczene-formációk úgynevezett rock and roll hangversenyt adtak, szoros egymás utánban követve egymást az emelvényen. A fenti helyszínen megjelent sok más humanoid a fellépők kisugárzása (na meg az alkoholos molekulákat is tartalmazó folyadékok, úgymint pálinka, sör, bor, stb. fogyasztása) miatt kapott hő- és energiahullámokat, melyeket önnön testük ütemes mozgatásával és artikulátlan kiáltozással maguk is tovább gerjesztettek. Mindez viszont nehezen ad magyarázatot az emelvényre repülve érkező két fél pár lábbeli megjelenésére meg az összes többi általam megfigyelt parajelenségre, mint például a már korábban is dokumentált Lovasi-féle lebegésre. Úgyhogy a földönkívüliek igenis léteznek.

Néhány mozzanat, ami még a humanoidos verziót támaszthatja alá: a szakadó esőben emlékszem a Kockacukor című világhírű szerzeményre, aztán arra, hogy elállt az eső, felvettem egy száraz pólót, ettem saslikot, ittam hozzá kiváló jeges teát, mert ugye a motor miatt alkoholos molekulák kizárva. Aztán egyszer a tömeg azt skandálta, hogy "Újváros", aminek az emelvényen lévők szemlátomást örültek, majd a Quimby-t utánozó Alien-show vége felé pedig a Bordély boogie alatt a Kiss Tibort játszó földönkívüli foggal gitározott, és jó volt mindenkinek. Kőőőőőőőszi! Pár kép, már ami túlélte az alien-támadás energiáit:

 

4 komment

Címkék: zene motor koncert kiscsillag 2009 quimby helyzet jónap


A bejegyzés trackback címe:

https://divatmotoros.blog.hu/api/trackback/id/tr701212829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ciripbogár 2009.06.28. 13:53:45

Fantasztikus beszámoló finom humorral - bár nem voltam ott, megelevenedett az élmény és futottak szemem előtt a képek.
Bogi

gerzson 2009.06.29. 10:09:27

Le a bérkommentelőkkel!!! :))

divatmotoros · http://divatmotoros.blog.hu 2009.06.29. 10:32:00

@gerzson: kevesled amit te kapsz vagy mi a bajod? :)))))

gertrud 2009.07.06. 19:40:02

utálom, hogy nem lehetek ott minden ufo-észlelésen....
jó neked!!!!!!!!!!!!!
rem
süti beállítások módosítása