Vasárnap délelőtt együtt néztük páran Talmát, ahogy végre - vírusok ide vagy oda - kellően agresszíven próbált előzgetni, és némi szerencsével kipotyogtak előle a vetélytársai. Remélem, hogy a csapaton belül nem lesz nagy vita belőle, bár a spanyol csapat spanyol pilótája bukott... (És már nyíg is a spanyol...) Szerintem Talma nem hibáztatható, bebújt ugyan a csapattársa mellé a belső ívre, de Faubel nem ezért ment neki Corsinak. Corsi, aki legkívül kezdte a kanyart, nagyon későn fékezett, hogy ne előzzék meg, és kicsit korrigált (elvette a gázt vagy ráfékezett), hogy szűkítse az ívét. Ezáltal keresztezte Faubel útját, aki simán belecsapódott hátulról. Ha nincs ott belül Talma, akkor talán még tudott volna szűkíteni, és elkerülni a bukást, de hát ott volt, és különben sincs hát-os mondat, motorsportban főleg nem. Hajrá Talma, alakul a VB pontverseny is!! :)
A verseny végeztével egy jó ebédnek is a végére jártunk, aztán hosszú szünet után végre ismét többen gurultunk egyet. Vegyes volt a motorpark, a legszebb vifferen kívül gsx1400, gsxr600, multistrada, r6r, fazer és egy Intruder alkotta a csapatot. Gyöngyöstől a 24-esen mentünk Mátrafüreden, Parádon, Sirokon keresztül MátraEgerbaktáig* és vissza.
*köszi, Ken-guru. :)
A Mátrát továbbra sem szerettem meg így hétvégén. Közepes forgalom volt csak, mégis minden kanyarban azt lestem, hogy mikor jön szemből, lapján egy motor. Sok volt a szpidigonzálesz. Minden kanyart túlfékezve, extra óvatosan vettem be. Még mindig nagyon zavar, ha nem látom be az utat magam előtt, most is fogtam egy vészvillogóval álló autót, igaz egy jól belátható egyenesben. Folyton az jár az agyamban, hogy mi lenne, ha a kanyar közepén tűnne fel egy ilyen. 70-80 feletti tempónál egy ilyet szerintem esélytelen kikerülni.
A parolóban élénk motorosélet volt, hamburger klasszik és gofri. Láttam pár viffert is szemben, megy egy idősebb VFR-t a parkolóban. A csapatban gurulást még mindig szeretem, jó volt a kanyargó motorokat nézni. Bár legközelebb inkább hétköznap mennék erre, de összességében nagyon jól sikerült kirándulás volt.
Sok ilyen motoros napot kívánok mindekinek!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Túrázó 2007.09.05. 11:09:34
Kirándulás, mi?
Faszkalap.
Goffri, hamburger, mekkora tarack vagy, öcsém! :)
Otthon, a szobádban a is berregő motorod mellett alszol, pöcs? Nem? Akkor mást miért basztacc ezzel?
Hosszú, változatos életet kívánok a szerveidnek!
Divatmotoros · http://divatmotoros.blog.hu 2007.09.05. 12:04:25
Örülök, hogy elolvastad. Hasonló jókat kívánok neked is, kultúrált kirándulást az erdőben!
Köszönj a szembe sétálóknak és vidd haza a szemetedet egy nejlonzacskóban. Akkor mindannyian sokáig gyönyörködhetünk az ERDŐben. Csakhogy ez a post másról szólt. A 24-es főúton haladtam az egyáltalán nem hangos szarommal. Majd ha kirándulni megyek, azt is leírom, addig is kitartás! :)
dm
Killercsiga 2007.09.05. 12:11:31
Loga 2007.09.05. 12:24:29
egyel finomabban fogalmaznék, de egyetértek veled. eljutottunk oda, hogy kocsik-motorok co kibocsátását ellenőrzik, remélem, egyszer a hangerejüket is vizsgáztatni fogják, vagy legalábbis nem engedik be erdőbe az egyszemélyes konzertezőket. igény van rá, lám, Divatmotoros is néma, napelemes motorral nyomja. :)
én bringával nyomom, bár a Mátrába riktán jutok el, azért én is szégyellem néha pár berregő helyett magam. biztos nagyon jó motorozni, csak lécci, ne erdőben, mert az nagyon gáz. béke.
Divatmotoros · http://divatmotoros.blog.hu 2007.09.05. 12:40:37
Sosem megyek erdőbe motorral. Szerintem nem valók erdőbe, sőt a túl hangos motorok közútra sem. A hangos motoroknak maximum a zárt versenypályán a helye. Javaslom ezen bejegyzésem divatmotoros.blog.hu/2007/07/30/autosok_es_motorosok_kis_kozuti_allathat végét további tanulmányozásra. :)
Csak kultúráltan lehet(ne) egymás mellett élni és lehetőleg minél kevésbé zavarni a másikat. Az erdei sétaúton száguldó downhill-biciklist is lehet - joggal - utálni. Persze azt is lehet úgy csinálni, hogy ne zavarjon mást. Minden az emberek hozzáállásán múlik. Sajnos van fejlődnivaló...
dm
Loga 2007.09.05. 12:48:40
abszolút respect, elismerem, azért tényleg nem a berregéssel kezdődnek a bajok, elképedve tapasztalom, hogy miket hagynak az erdőkben "emberek", milyen szemetelés megy. egész egyszerűen nem értem, VESZI A FÁRADSÁGOT, ÉS KIVISZI A SZEMETÉT, nem értem, nem értem.
de ez persze nem ide tartozik, sok szép kilométert kívánok, üdv!
Loga
Cé 2007.09.07. 19:21:13
Te elmebeteg vagy. Na nem baj, van a fajtádból elég ebben az országban. Csak olvasni nem tudsz, vagy szövegértelmezési problémáid is vannak?
gerzson 2007.09.07. 21:32:20
Partra vetett Bálna 2007.09.07. 22:15:05
Ősztől-tavaszig ebből a kis motoros csapatból többen is szoktunk erdőben túrázni, és mi el tudunk olyan helyre jutni, ahol SEMMILYEN jármű hangját nem hallani. Lehet, hogy nem egy főút mellett elvezető túraútvonalon kéne sétálnod és akkor nem írnál ilyen hülyeségeket!
Amúgy engem sokkal jobban zavar egy olyan busz vagy teherautó a ami egymaga 2x annyi káros anyagot bocsájt ki, mint az ott megforduló összes motor együttvéve, ráadásul percekig érezni a szmogját, ellenben kb. 5 másodpercig hallod ahogy elhúz egy (vagy több:) motor.
Az erdőben motorozókhoz pedig minket ne hasonlíts, ha egy kicsit is ismered a motorokat (bár ezt kétlem a 10 IQ-s beírásoddal) akkor a beírt tipusokból le kellett volna, hogy jöjjön, hogy ezek közül egyik sem terepezésre alkalmas gépezet.
Remélem mérhetetlen nyugalom árasztotta el a lelkedet miután elküldted a társadalom egészét építő hozzászólásodat.
És szintén csak remélni tudom, hogy a következő mátra túrádon miközben a mocsok motorosokra koncentrálsz megint, nem az általad most eldobott banánhéjjon fogsz közben seggre esni...
kenguru30 2007.09.14. 10:28:39